Ok dag..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har vi haft strålande sol riktigt skönt faktiskt. Så varmt så man kunde gå ut och vara ute utan jacka. Detta underbara väder höjde mitt humör något. Det är så jobbigt med gips eftersom allt tar så mycket längre tid och minsta lilla användning av vänsterhanden smärtar rejält. Antar att man vänjer sig.. Skulle duscha igårkväll och gud vilken procedur det blev..
Idag har vi haft kvartsamtal med Melwins lärare och fick höra att Melle är jätteduktig och engagerad. Han sitter stilla och lyssnar och räcker upp handen när han kan. Matte är hans bästa ämne sedan skrivning. Läsningen går också jättebra och den ska vi träna ännu mer på för att han ska få in ett bra flyt.
Imorgon ska jag jobba, gruvar mig lite eftersom jag vet att jag kommer använda vänsterhanden betydligt mer än jag borde.. Hur ska jag annars få in och ut alla våra saker som står på utsidan samt få iväg de 6 lådor med kläder till Molo som står och väntar på att packas och skickas. Jaja, det löser sig säkert, får jag ont så går det ju helt enkelt inte.. Då får jag väl stå där som ett fån och bara se dum ut ;)

Tummen upp för Sol och värme och tummen ner för brutna handleder..

Min vackra Teuqila!

Tröstpresent till mig själv, nytt skal till mobilen. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amelie:

Usch stackarn, krya på dej och hoppas att handleden läker fort. Typiskt att du var tvungen att ta den handen du använder mest ;)

kram

2:a kommentar, skriven , av Mentas fanclub i ledning av Cim:

Stackars dig :(

Snyggt fodral föresten.

Och hur går det med Melody, och benet?

///Cram Cim

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack söta ni! Visst är skalet snyggt Cim, finns i rött också ;)

Melody mår mycket bättre nu, men det blir en lång rehab tid för henne..

Kommentera inlägget här :