Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamma:

Vilken fin liten tjej ! Vuxit har hon också gjort ser jag ! Pussa henne från mig !



Kram mamma

2:a kommentar, skriven , av Sarah H.:

3:e kommentar, skriven , av Sarah H.:

Hej Helene!



Förlåt, råkade trycka enter innan jag hann skriva nåt, därför det blev en tom kommentar högre upp!



Det är ju jag som varit intresserad av dina valpar ett tag, köpte ju min lilla black&tan hane sep-2009 men jag är ju sugen på en till som kan hålla honom sällskap. Jag är väldigt inne på en tik kritvit, långhårig. Känner du till någon uppfödare som har många såna? Letar överallt men hittar ingen "Wow" Förresten, vet du om det blir någora hundutsällningar till våren/sommaren i Göteborg/Borås trakten?



Kram Sarah.

4:e kommentar, skriven , av Sarah H.:

Hej helene!



Vilken fin liten tjej tequila har fått!



Jag har ju kontaktat dig flera gånger innan angående valp. Jag har ju min lilla black&tan kille på snart 2 år och jag skulle vilja ge honom lite sällskap. Jag är intresserad av en tik, långhårig som är kritvit eller i samma färg som lilla Luna! Vet du någon som ofta får sådana valpar? Du kanske får det senare på året?



Och en annan sak, nu till våren/sommaren.. kommer det komma några utställningar runt Göteborg/Borås trakten?



M.V.H Sarah

5:e kommentar, skriven , av Helene:

Hej Sarah!

Så roligt att du hör av dig till mig.

Jag kommer para min tik som är mamma till Luna i höst med en KH hane så det blir nog förmodligen bara Kort hår där, men kika på chihuahuacirkeln.nu och på uppfödarlistorna samt under födda valpar så kanske du hittar någon fin valp. Självklart får du gärna vänta till min lilla Luna ska ha sin första kull men det dröjer ju minst ett år till.

Titta på skk.se under utställningar så ser du alla som kommer vara i och runt omkring där du bor.



Mvh

/Helene

Kommentera inlägget här :