Sliten är ordet..

publicerat i Foto/Bild;
Vet inte vad det är men jag känner mig rejält sliten. Är trött och disträ och glömmer saker hela tiden..
Dessutom gick jag och la mig igen imorse när Melwin hade åkt till skolan och sov ända tills klockan va 11. När jag vaknade kände jag att jag bara var tvungen att komma ut i det underbara vädret för att få lite ny energi innan det va dax och jobba.
Jag och Gang gick ner på isen och han tyckte det va fantastiskt roligt och när hans bästisar Menta och Luna kom så blev det om möjligt ännu roligare.








Nu sitter jag här helt ensam och känner mig ja just det ensam.. Johan jobbar och Melwin ska sova hos kompis inatt för första gången. Lilla gubben han börjar bli stor nu.
Får nog gå och köpa lite energi medicin imorgon :), kom ihåg att jag va precis sån här när säsongen höll på att ta slut förra våren. Precis som musten går ur en efter en lång, mörk och hektisk period. Fast det är ju en månad kvar innan det lugnar sig.

Imorgon blir det inoff utställning i Östersund, Luna Menta och Bowser ska vara med. Gang får följa med och träna lite han också!

Kommentera inlägget här :