Tjohoo!

publicerat i Foto/Bild;
Vilken skön vecka det har varit.. Nästan sol varje dag, underbart!
Melwin åkte med mamma ner till Ovansjö i tisdags. Först gick vi på bio och såg Rio i 3d och både jag Melle och Mamma tyckte den va jätterolig. Efter bion åt vi Mongolisk buffe på en restaurang i Östersund, nästan lika god som på Bamboo..
Sen åkte jag tillbaka till Åre och Mamma och Melwin tog tåget till Ånge. Kvällen tillbringade jag sedan tillsammans med Johan och personalen på Dahlboms då det va p-fest. Vi hade super kul och kollade in Jonas Dahlbom som spelade med sitt band Wicked Kisser på Bygget.
Utgång blev det dessutom igårkväll, då vi va på bygget igen och såg Hoffmaestro live, dom va riktigt bra!. Idag har jag Helena, Cim och Calle varit på Dippan och sett avslutningen på wallmans dinnershow. Dom är så himla duktiga och extra kul när man känner artisterna lite grann också, dom har ju hängt här nu hela säsongen och eftersom Cissi är platschef på dippan så har man ju träffat dom några gånger..
Tänk att få ha ett sådant jobb, det hade ju varit drömmen.. Att kunna sjunga så bra, och bara få showa varje kväll och dessutom få betalt..



Kolla in när Luna blev punkare.. Sötare än sötast..


Imorgon är det skutskjutet här i Åre.
Det är en årlig skidtävling som hela familjen kan vara med och tävla i. Bästa priset är en sprillans ny Audi, och priserna lottas ut på alla startande vilket innebär att det är inte först i mål som gäller, vinst chansen är dessutom ganska stor då det brukar vara ett deltagarantal på 2000-3000 personer. Jag ångrar som sjutton att jag inte anmält oss, men ska åka ner i morgon bitti och se om det går att efteranmäla sig.. Tänk om man skulle vinna bilen..
Här kommer några bilder på Poppy som utforskar kök och vardagsrum med sin nya kompis Gang..




På söndag är hon redan 5 veckor.. Tiden går för fort.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah H.:

Hej Helen!



Jag vet att det ska vara en utställning i Borås 2-3 juli men jag undrar vilken av dom dagarna Chihuahuorna är med? Är inte så haj på det här med grupper och så!



M.V.H Sarah

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Sarah, Chihuahuaorna tävlar alltid i grupp 9 så dom kommer gå på söndagen. :)

3:e kommentar, skriven , av Sarah:

Okej, tack så hemskt mycket!



Kommer du delta med dina änglar?

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Jag kommer inte till Borås, men vi ska till massa andra utställningar i sommar, det blir ju mest runt stockholmstrakten och norrut nu mer :)

5:e kommentar, skriven , av Helene:

Nej vi kommer inte till Borås, men vi ska till massa andra utställningar i sommar. Det blir ju mest runt stockholmstrakten och norrut nu mer. Hör av mig när jag bokar in någon söderut.

6:e kommentar, skriven , av Helene:

Nej vi kommer inte till Borås, men vi ska till massa andra utställningar i sommar. Det blir ju mest runt stockholmstrakten och norrut nu mer. Hör av mig när jag bokar in någon söderut.

Kommentera inlägget här :