Valpar i Oktober?

publicerat i Foto/Bild;
Har lyckats få till två bra parningar med häng mellan Teuqila och Gang. Vilket känns väldigt skönt så man vet att han är på rätt sida så att säga ;), annars hade det ju varit lite retligt om han inte hade fått till det. Men han har klarat det galant och hade verkligen inga som helst problem.
Nu hoppas vi på valpar i början på Oktober eller rättare sagt runt helgen den 9-10 Okt.
För övrigt så har jag nog fått den största kläd leveransen jag någonsin tagit emot i butiken. Hela 21 lådor från Molo med galet mycket nya snygga vinteroveraller, jackor och annat skoj. Jag ska börja lägga upp allt på webben så fort jag hinner. Nu håller jag på att packa om och hänga upp i butiken för här ska det säljas minsann!.
Lite bilder från helgens utställning som fina Erin har tagit :).




Fia fick följa med och träna lite. Hon är jätteduktig trotts att jag knappt hunnit träna något med henne..

Kommentera inlägget här :