Gran Canaria Holiday!

publicerat i Foto/Bild;
Lite semesterbilder från en underbar vecka på Gran Canaria. Jag kan verkligen rekommendera att bo i Ammadores, en liten semesterby längst söder på ön. jättefin sandstrand med vit sand och klart vatten. Annars ser ju stränderna inte så roliga ut på resten av ön.
Vi har verkligen njutit att sol och bad och massa god mat. Mina favorit tapas efter resan är småpotatis med Mojo sås och heta räkor i olja och vitlök, mums..
Men en vecka är för lite... Jag ville inte åka hem!!
Första dagen utanför hotellet!
En glad badkille på sin nya solmadrass..
Pappa fyllde 60år den 10:e februari, och här firar vi honom med champagne jordgubbar och presenter på morgonen. Han fick bla den här mysiga pälsmössan av oss, så nu slipper han frysa.. Hihi
Utsikt från vår balkong.
Amadores stranden.
Promenad till Puerto Rico..
Hamnen i Puerto Rico.
Mamma på båten till Puerto Mogan. En mysig hamn by allra längst söder på ön.
Nisse, lika snygg som alltid..
Mamma och Pappa njuter av var sin weisbeer.
Melle i Mogan..
Pappa blev firad på kvällen både av oss och av restaurangen vi var på.. :)
Älsklingen..
Bad i havet.. Underbart!!
Vi låg och solade uppe på piren en dag med underbar utsikt. Snacka om gräddhylla alltså..
Vet inte vilken min mamma fick till här, men glad är hon iallafall :)
Bad på Aqualand..
Hahaha.. Kolla minerna..
Den här gula vågade till och med jag åka!
Tack underbara Mamma och Pappa för en härlig resa!!

Kommentera inlägget här :