Lite pics..

publicerat i Foto/Bild;
Fotade Luna i eftermiddags då hon var här efter att vi varit hos vetten och fått andra rabies sprutan.
Passade på att träna lite ståträning med henne samtidigt.
Jag är såå glad för jag har fått världens erbjudande som jag inte kan berätta om.. Men det hade varit helt galet skoj om det blir som jag hoppas. Och ja, det har med hundar att göra. Återkommer om detta mer när det kanske blir verklighet!!


Söta Luna tränar..



Och när man tränat färdigt så får man något gott!


Då får ingen annan hund störa mig för då förvandlas jag till ett lejon..


Jag försöker ialla fall.. :P


En extra bild på Teuqila som jag redan tycker ser tjock ut.. Det måste nog vara lite mycket kyckling i den magen för det har bara gått 13 dagar sedan första parning.. Hihi sötisen!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Men guuuu d vad jag blev nyfiken nu då!!! väntar med spänning på en uppdatering! Hoppas iaf att allt går som planerat!

Luna är ju bara så söt! Och Tequila också förståss! Jag tycker ju förståss att det ser ut som en riktig bebismage! Hoppas på många så att en av dom kan flytta ner till skåne :D Kram på dig Helene och lycka till med allt!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Åh du är för söt Linda!

Ja, det hade varit skoj om det blev många och gärna tikar ;)..

Lovar jag ska berätta mer om det där andra så fort jag kan. Hoppas Hoppas det går vägen..

Kram Kram

3:e kommentar, skriven , av per mårtensson:

Hej. Hittade denna blogg via en bild på min loftsäng på nätet.

Om ni bor kvar i Åre så hoppas jag att ni har det bra.

Ville bara höra av mig som tack för inlägget "Compact Living" 2009.

Hoppas att Melwin har det bra i sin loftsäng.

Mvh, Per

loftdesign.se

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Åh tack själv. Vi och speciellt Melwin är jättenöjd med sin säng. Den är perfekt när man har ett litet rum. Han har myshörna under med tv, så det är kanon.

Mvh

/Helene

Kommentera inlägget här :