Ny vecka..

publicerat i Foto/Bild;
Då var det måndag och ny vecka igen.. Jag åkte upp till HC idag för att lämna prover, så om några dagar får jag reda på om det är någon läskig magbakterie jag har eller inte.. Är sjukt matt och trött och mår inte alls på topp om man säger så. Usch måtte detta gå över snart.
Nu har Johan åkt iväg med Melwin och Love till Duved för slalomträningen som är varje måndag. Dom är så duktiga killarna och tycker det är jätteskoj.
Jag har lånat hem lilla Luna idag också och passat på att träna lite med henne eftersom hon ska på sin första utställning till helgen. Hoppas hon är lika glad i ringen som hon är när vi tränar =)..

Mys med Luna..

Teuqila är idag på dag 33 och hon vill mest ligga och sova hela tiden. Äter gör hon faktiskt riktigt bra om man jämför med förra dräktigheten. Fast nu får hon färskfoder och det är ju mumms filibabba om man jämför med torrfodret. Bara för att hon äter så bra, så blir jag så skeptisk och börjar fundera på om hon verkligen är dräktig.. Men jag tycker mig känna något därinne så det borde ju vara som jag hoppas.. Jag tänker inte göra ultraljud denna gång utan kommer satsa på röntgen istället för att kunna få ett exakt svar på hur många valpar det är i magen, och röntgen måste man vänta tills ca dag 55-60 innan man gör.. Ska ringa imorgon och boka tid för detta..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa & gänget:

Usch, hoppas det inte är något allvarligt du åkt på! Krya på dig!

Kommentera inlägget här :