Min älskade lilla tossa..

publicerat i Foto/Bild;

Hon är söt som socker, världens snällaste hund och älskar att pussas.. Man kan inte annat än älska henne, fina lilla Melody!. Hon och jag myser i soffan just nu efter en lång dag.
Jag körde upp från mamma och pappa i Ovansjö i morse och har jobbat hela dagen. När jag kom hem sprang jag en timma med Gang, Melody och Teuqila i skogen. Sedan packade jag upp väskorna från Grekland och lyssnade på Veronica Maggio (gillar hennes nya skiva skarpt förresten).
Och nu äntligen är det soffmys för min del. Kollar in James Bond samtidigt som jag surfar lite.. Shit vad snygg han va när han var ung.. En riktig pudding..
Kolla in den här appen om du har Iphone : CrossProcess, den fixar superfina bilder, se nedanför..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -:

Hon är så underbart söt!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack fina Anna!!

3:e kommentar, skriven , av Mia Östergren:

Hej! vad spännande dina inlägg är. kommer definitivt läsa dina inlägg igen! :p Ha en trevlig dag ;)

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack Mia! :)

Kommentera inlägget här :