Nya fina naglar..

publicerat i Foto/Bild;
Nu ikväll efter jobbet hade jag bokat tid hos Emma för lite nagelfix.. Det kändes skönt att få ordning på naglarna nu efter ett par månaders uppehåll, jag orkade nämligen inte gå och fixa dom när jag hade gipset eftersom det inte kändes så skoj då. Men nu är dom nya vita och fina med några stenar som glittrar så fint. Snacka om ilandsproblem.. Haha

Jag passade även på att göra en detox behandling som dom precis börjat med på salongen. Det är en superhäftig grej där man stoppar ner fötterna i ett slags fotbad, där det är en maskin som med ström liksom öppnar porerna och suger ur metaller och andra farliga ämnen ur kroppen. Efter en halvtimma så är vattnet helt brunt och geggigt, så man ser verkligen resultat.

Sedan tar dom ett prov och ser vilka metaller man har mycket av och utvärderar sedan vad det kan bero på och hur man ska bli fri dessa farliga ämnen som man fyllt kroppen med. Jag hade en ganska hög halt av koppar och det kan bero på gamla  vatten rör hemma tex. Sedan jobbar jag ju en del med kläder och textilier vilket också utsöndrar en hel del farliga ämnen.

Hela den här processen gör sedan att kroppen producerar fler celler vilket i sin tur innebär att man står emot sjukdomar bättre. Riktigt häftigt!
Jag tror stenhårt på alternativ medicin och homeopati och den här metoden som jag gjorde idag används på flertalet av Europas sjukhus efter tex en cancer behandling, det är bara i Sverige som man ligger efter..
Själva Detox processen kommer fortsätta i ett par dagar och det är viktigt att dricka mycket vatten nu efteråt eftersom att kroppen gör sig av med massa slaggproduker.. Behandlingen kan man göra om var tredje månad om man vill hålla kroppen "ren". Kostar 500kr per behandling.

Här kommer en bild på fina lilla Ouzo som hälsade på mig idag på jobbet, Teuqilas helbror. Han är världens gosigaste lille kille och jag är så glad att han har fått världens bästa nya hem, (fast han har bott där ett år nu). Han är kryptochid annars hade jag behållt honom till utställning och avel för han är såå fin!!

Kommentera inlägget här :