Storstädat..

publicerat i Foto/Bild;
Idag är jag ledig och vad gör jag då? Jo, stor-städar så klart.. Förutom en rejäl omgång med damm vippan så fick soffan sig ett riktigt lyft.. Miljarder hundhår och lite annat smått och gott är numera befriat från vår mys soffa.. Det var på tiden.
Rätt skönt att städa ibland faktiskt, bara att skruva upp bästa musiken på högsta volym och köra järnet.. Idag blev det en del Rihanna samt ett par gamla TLC låtar som får mig att minnas min lite mer vilda gymnasietid när man gjorde ett eller annat som man kanske inte hade gjort idag ;).. Härligt, det va tider då, fast känns ändå som igår. Kims tecno fester i lager lokaler,och varje torsdag på Kompan.. Sen ett par år senare hängde vi på Soultrain varje Onsdag. Mest jag och Nettan eftersom vi va sålda på Rn'b. Här dansades det kan jag säga.. :))



Den här låten har också en speciell betydelse för mig fast det var mycket senare.. ;)

Förresten så längtar jag bort från Åre något enormt just nu, regn och rusk varje dag gör ju inte saken bättre.. Men efter en säsong häruppe så vill man bara bort ett tag och det behöver inte vara länge, men bara så man kommer ifrån liksom. Jag längtar jättemycket efter mina kära och nära vänner hemma i Göteborg.. Hoppas jag kan åka ner snart. Puss på er!

Kommentera inlägget här :