Heja Kusin Mattias..

publicerat i Foto/Bild;
Ikväll har vi varit på byn och hejat på min kusin Mattias som tävlar i vinterrallyt som startade nu ikväll. Pappa och farbror Mats körde inte själva denna gång utan hjälpte Mattias med service istället. Jätteskoj att dom hade annordnat starten mitt på torget med speaker och massa publik. För dom som inte vet är min pappa och hans bröder motor tokiga och både pappsen, farbror mats och farbror olof har haft stora framgångar genom åren. Fast Olof har tävlat i Enduro. Nu är hans son Sebastian (min kusin) en av landets främsta i enduro, och Mattias som kör Rally en lovande förare som tillsammans med sin kartläsare är ett av landets yngsta Rally team. Pappa kör fortfarande men inte lika ofta som förr då det blev mer eller mindre varje helg.. Ungefär som jag håller på med mina hundutställningar nu då. ;)

Kommentera inlägget här :