Ledig dag..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har jag varit med Gang hos veterinären i Östersund för Patella undersökning. Han nollades på båda knän viket kändes underbart skönt. Jag hade ju känt på honom när jag hämtade honom så jag visste ju att han inte hade patella luxination, men ändå så är det nervöst att gå och få intyget hos veterinären.
Lilla mamma har åkt hem idag också efter att ha varit hos oss i nästan 2 veckor. Det är så tomt utan henne, min älskade mamma. Hon har verkligen varit en ängel som ställt upp och passat Teuqila och lilla valpen och dom andra hundarna, när jag har varit tvungen att jobba.
Nu är Johan och Melwin på fotbollsträning, Johan har varit i Alperna och åkt skidor några dagar så både jag och Melle blev glada när papps kom hem..

Lilla Poppy äter och växer och mår bara fint. Hon har gått upp rejält nu de sista 2 dagarna, men så är det ju när man har mjölkbaren för sig själv..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa & gänget:

Grattis till nollad patella!!! :D

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack!! :)

Kommentera inlägget här :