Vackra blommor!

publicerat i Foto/Bild;
Titta så fina blommor jag fick av Sofia i Torsdags.. Hon är så snäll hon.. Det är bla körsbärs blommor som kommer på kvistarna, vita sådana.. Jag som ÄLSKAR Japanska körsbärsblommor!!
På tal om Japan så hoppas jag med hela mitt hjärta att det inte blir några fler incidenter med deras kärnkrafts verk samt efterskalv.. Det är så fruktansvärt det som har hänt, stackars alla människor som lever i denna ovisshet och missär.. Vi har det allt bra här i trygga Sverige.
Igår åkte Johans mamma Gull-Britt hem efter att ha varit hos oss sedan i torsdags. Vi har haft tur med vädret och sol varje dag. Skidåkning och sol på terrassen. Underbart!!
Idag har jag jobbat hemmifrån och har knappt varit utanför dörren, men imorgon ska jag jobba i butiken. Sedan på onsdag åker vi till Östersund med Teuqila och gör röntgen för att se hur många valpar det är där inne. På torsdag blir det en mycket spännande dag för min del.. Återkommer mer om det senare :)
Choklad med grädde och Marsmallows.. Mmmmums..
Sovkammarlook hela dan.. Hjälp..
Fast glad ändå! Men nu måste jag fixa håret..

Kommentera inlägget här :