I dig denim

publicerat i Foto/Bild;
I Dig Denim är kanske det just nu mest hippa barnklädesmärket på marknaden. Det bästa av allt är att det är min fina Hanna från Torslanda som är designer och grundare.. Hanna hängde med mig på inköpsresor förr när jag hade min butik i Göteborg och det va så hon började få sina ideér till detta ubercoola märke. Hela kollektionen är i Jeans. Flera olika riktigt sjyssta jeansmodeller i olika tvättar. Nytt för våren är en riktigt snygg jeansjacka som till och med funkar till vuxna i den största storleken 170. Jag och Helena har var sin och sedan har vi sålt till flera andra mammor. Den är så snygg.. Det finns dessutom ett par jeanschinos till vuxen som är grymt snygga.. Kolla in hemsidan här!.



Watch out för I Dig Denim, det kommer bli stort.. Jag lovar!! :)

Kommentera inlägget här :