Kan man bli mycket sötare?

publicerat i Foto/Bild;
Alltså nu menar jag Poppy, för jag själv ser verkligen hemsk ut på den här bilden.. Haha.. Men se så söt hon är. Hon gillar att mysa innanför tröjan, som dom flesta av mina tidigare valpar gjort. Det är likson varmt och tryggt därinne.. Chihuahuaor är ju faktiskt väldigt keliga och älskar att ligga i famnen eller krypa upp och mysa jämte matte eller husse.. Är så frusen av mig så jag älskar när hundarna värmer mig i tv soffan om kvällarna.

Idag fick Poppy åka bil för första gången och det gick galant. Hon va mest nyfiken och satt i min famn innanför tröjan och tittade och pussades emellanåt.. Denna goa lilla valp, helt underbar är hon!!

Träning ger färdighet, stå fint kan hon bra det med, vad ska detta sluta tro ;P

Nu säger jag godnatt.. Har varit uppe på tok förlänge varenda kväll denna vecka. Så nu ska jag sova ikapp mig lite tänkte jag..

Kommentera inlägget här :