Kanon Resultat i helgen!

publicerat i Foto/Bild;
Åh jag är så glad över Gang och Luna som skötte sig mer än exemplariskt på utställningarna i Lördags och Söndags. Resultaten blev över förväntan. I Lördags i Luleå blev Luna BIM valp och Gang fick EXC 2 med CK. I söndags blev Luna BIM vlap igen och Gang vann sin Juniorklass med CK och blev Bästa Hane 4 och extra kul va att han vann över den hunden som blev BIR i Lördags. Så skoj!!. Det var ganska tuff konkurrans också då både Lollo på minifashion och Jamie Lynn ställde fina hundar i samma klass.
En riktigt bra start för Gang med andra ord.. Nu kan jag lugna mina nerver lite i alla fall ;)..
Vi hade för övrigt en jättemysig helg jag mamma och Melwin och nu ser jag fram emot nästa helg då vi åker till Stockholm och ställer i Vallentuna och Österbybruk!.
Melwin filmade BH finalen igår, den är lång och lite skakig, men kul om man vill se Gang i ringen. :)

Här kommer lite bilder från Lunas BIR / BIM final


Snygga Chi´s Lovely Sir Orsino med sin matte Marlene blev BIR :)







Och ett par bilder på Gang, vi fick inte till så många bilder på honom då det höll på att krocka med Luna i andra ringen, så det blev lite stressigt..


Kommentera inlägget här :