Luna 7 Månader..

publicerat i Foto/Bild;
Idag har jag varit med Luna till veterinären och dragit fyra mjölktänder.. Jag fick vara med och titta under tiden tänderna drogs ut, mest för att jag va nyfiken. Snacka om rejäla tand rötter.. Tänk om det fanns en veterinärskola i närheten, då hade jag börjat plugga direkt.. Så länge jag kan minnas har jag velat bli veterinär, men det har aldrig blivit något med det eftersom jag inte tagit tag i pluggandet och för att jag inte velat flytta till Uppsala där den enda veterinär högskolan i landet finns. Hörde från någon att det skulle finnas en skola i Trondheim, men icke sa nicke, det gör det inte alls..
Här kommer en bild på fina Luna som är 7 månader nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Så jätte, jätte fin! Vilken sund konstruktion hon verkar ha =) Vackert!



- PP

Kommentera inlägget här :