Tankeställare..

publicerat i Foto/Bild;
Kom på mig själv nu ikväll med att stressig som vanligt höja rösten åt Melwin och klaga på en sak som han inte rådde för.. Stackarn ville inte ha schampo i ögonen när han skulle duscha och då tyckte jag han va krånglig bara för att han ville ha en handduk för ögonen.
Nu pratade jag med honom innan han somnade och frågade om han tyckte att jag tjatade på honom ofta, och ja det tyckte han.. Jag blev jätteledsen, för jag har inte reflekterat över det men när jag tänker efter så har han ju så rätt. Det ska gå så himla fort hela tiden och ofta så tror jag att jag tar honom för äldre än vad han är. Jag fick mig en rejäl tankeställare och lovade honom att bättra mig och han lovade mig att han skulle lyssna bättre så det slipper bli ett evigt tjatande..
Skärpning på mig själv, Melwin är det viktigaste jag har!!

Min goa fina älskling som alltid är lika glad.. Han är värd det bästa :)

Kommentera inlägget här :