Underbar dag!

publicerat i Foto/Bild;
I dag har varit en riktigt skön dag. Jag har fått massa uträttat och samtidigt verkligen hunnit vara ute i solen och njuta av det sköna vädret. I förmiddags krattade jag bort löv och torkat gräs över hela trädgården, det va rätt slitigt eftersom vår tomt ändå är ganska stor om man räknar med alla sluttningar och plattåer.. Sedan solade jag ett par timmar, och det va såå skönt. Jag älskar verkligen sol och värme, varför kan vi inte ha det så året runt? (Just det då kommer ju inga skidturister.. Dum jag är ;)). Jag har dessutom hunnit städa hela huset invändigt samt tagit en kvällspromenad med hundarna på runt 2 timmar. Nu ligger jag trött och nöjd i soffan och kollar på tv samtidigt som jag surfar emellanåt.

Vacker utsikt har man nästan överallt i Åre..

Utslagna soldyrkare!
Nu längtar jag efter Melwin och Johan.. Även fast det är skönt att vara hemma själv ett par dagar så finns det inget bättre än när mina två älsklingar är hemma.

Kommentera inlägget här :