Hitta hunden..

publicerat i Foto/Bild;
I fredags så var Gang "borta" eller i allafall så såg jag honom inte. Han kom inte när jag ropade på honom och han låg inte där han brukar. Efter att ha gått runt i huset ett varv och letat så ser jag att han sitter på fönsterbrädan i vardagsrummet. Han såg ut som en prydnadshund där han satt och uppenbarligen har han hittat sitt nya favoritställe. För så fort han får tillfälle så sitter han där och tittar. 



Igår såg jag en film när Johan och Melwin hade gått och lagt sig. Den var så himla bra och sorglig.. Tror jag satt och snyftade nästan hela tiden.
Allt för min syster hette den och gick på fyran. Innan filmen så hade Johan gjort en jättegod Chili som vi åt till middag och så badade vi i badtunnan efter det, så mysigt.
Jag har blivit tillfrågad om jag ville skriva en artikel i Chihuahuabladet nr 4 och det tyckte jag lät jätteskoj så jag har skrivit i veckan och skickade in den för några dagar sedan. Ska bli kul att läsa sen när tidningen kommer ut. :)

En liten bild på mig och Gang i solen..
Valpisarna har inte öppnat ögonen än, men borde göra det precis när som helst.. På tisdag blir dom 2 veckor.
Och om en vecka så kommer Menta flytta hit för hennes valpar beräknas komma runt den 7/11. Så det lär ju bli livat i huset ett tag framöver. :))
Melwin och Johan ska åka till Göteborg på höstlovet och jag hade så gärna velat åka med, längtar verkligen ner nu för det var ett bra tag sen sist.. 
Men det får bli nästa gång eftersom jag måste vara hemma och passa valpar. 

Kommentera inlägget här :