Noodles..

publicerat i Foto/Bild;
Ganska ofta äter jag nudlar till frukost eftersom jag inte är någon vanlig frukostmänniska.. Jag tycker inte så mycket om yoghurt och smörgåsar osv, utan äter hellre vanlig mat till frukost. Nudlar tröttnar jag aldrig på, självklart är det inga ica nudlar jag pratar om utan riktiga nudlar direkt från asien. Det är mina fina kompisar Pa och Pan som lärt mig äta thai nudlar. Kom ihåg i skolan när vi brukade ta med oss var sitt paket och äta som chips alltås torkade bara med kryddpåsen i. Jättegott!!.
Idag är jag hemma och passar Teuqila som borde få sina valpar snart.. Hon är på dag 62 och ligger här i soffan jämte mig och sover. Lilla gumman vill varken äta eller dricka annat än sådant som är riktigt gott typ grädde och kyckling.. Men nu har jag precis fått i henne lite näringsrikt foder (a/d) . Hoppas valparna vill komma ut snart.. Men sist så väntade hon till dag 67 så man vet ju aldrig..

Starka goda nudlar som jag köper i asiatiska livsmedelsbutiker.. Brukar passa på när jag är hemma i Göteborg. Men det finns faktiskt en i Bräcke också!.


Vår lilla älskling..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Här hemma väntar vi också på att se vad som finns inne i magen på Teuqila:) Så spännande

2:a kommentar, skriven , av Helene:

<3<3 inget än..

Kommentera inlägget här :