Norrgårdens..

publicerat i Foto/Bild;
Kolla in Norrgårdens inredning och design om du inte redan gjort det. Dom köper in gamla möbler som dom renoverar/målar om och säljer. Dessutom har dom massa annat i inredningsväg nya och gamla saker. Älskar denna sida. Vill man köpa så skickar dom om man inte har vägarna förbi butiken i Dalarna..

Än så länge har ingen valpning kommit igång och det är bara bra eftersom jag helst vill att hon ska få gå hela tiden ut så valparna inte kommer ut och är för små. Men idag är hon på dag 58 och vill mest bara ligga och vila hela tiden. Lilla gumman..
Jag får se hur jag gör med utställningen i helgen, vill ju så himla gärna åka. Det är två dagars utställning i Sundsvall och premiär för Fia i valpklass. Visar T inga tecken på att valpa så åker jag, men annars får jag såklart stanna hemma. Men som tur är har jag mammsen här från i morgon också så det känns ju trygt och väldigt roligt. Mamma och pappa har inte varit här på jättelänge tror det var senast i våras. Anledningen är att mamma har jobbat heltid på banken i Ånge och sen pappa skadade sig så har han haft svårt att åka omkring, men nu börjar han bli bättre och kan sakta börja gå igen och stödja på benet efter sin bäcken fraktur.
Jag längtar till julen som vi för första gången ska fira här i Åre. Mamma och pappa kommer upp också. Det ska bli jättemysigt och vi har bokat julbord på julafton eftersom jag antagligen ska jobba hela den helgen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Var inne på din hemsida nyfiken på nyheter om hur allt gått.

Håller tummarna för er :-)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Hej Linda, Inga valpar än så länge :)

3:e kommentar, skriven , av Maria Andersson:

Vad händer? Kommer det några valpar? vikt, färg, kön? Vill vata allt! Hur gick det för Fia? Vad fick hon för kritik?

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Hej Maria!

Valparna är här nu men det har du säkert redan sett :)

Fia fick jättefin kritik på sin första utställning och blev andra bästa tik med HP. Jag kommer lägga upp den exakta kritiken på hemsidan i nästa vecka eller så fort jag får tid.

Mvh

/Helene

Kommentera inlägget här :