Sugen på en sån här..

publicerat i Foto/Bild;
Jag har letat efter en fin pläd/överkast som ser ut som ett djurskinn och så hittade jag dom här fina hos www.bloominghome.se endast för 1295kr. Har hittat en annan modell som faktiskt är ännu snyggare men den ligger på 2995kr.. Hmm får se vilken det blir, men jag ska i allafall köpa någon när jag får råd och tillfälle..





Ännu har inget hänt med Teuqila.. Tycker den här väntan är så himlans jobbig. Hon har haft lite förverkar idag och några småsänkningar men den riktiga temperatur sänkningen har inte kommit än. Jag hoppas på en lugn natt och att hon valpar i morgon förmiddag, men om jag får gissa så blir det valpar inatt.. Så jag får nog ladda med tidningar och böcker tror jag..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin P:

Vad snyggt!! Tack för svaret på mitt mejl angående vavvan! Precis det svar jag ville ha och trodde!! Lycka till med kommande valpar! Ser lovande ut alla tre kombinationer tycker jag!

Kommentera inlägget här :