Thailand i Januari!!

publicerat i Foto/Bild;
Igår bokade vi resa till Thailand i Januari.. Det ska bli sååå skönt. Jag som har längtat dit jättelänge nu. Det va ju nästan 3 år sedan vi var där senast. Underbart att ha något att se fram emot i vinter.
Jag fick genom mammas arbetskamrat reda på att Ving släppte Happy Hour biljetter på resor och flygstolar till jättebra priser. Och igår prick kl 12 så satt jag redo vid datorn och fick tag på 3 st flygbiljetter till mig Johan och Melwin Arlanda-Phuket tur och retur fr bara 5900kr per person. Sedan har jag bokat Hotell själv, ett jättefint som vi bott på innan när mamma fyllde 50år. Eventuellt åker vi också ett par nätter till Bangkok eller någon annan ö för att göra en utflykt men det bestämmer vi närmare inpå resan. Så nu gäller det att spara ihop till fickpengar också.. Spara spara spara..
Hotellet heter Peach Hill Resort och ligger högt upp på bästa läge mellan Kata och karon stranden. Nära till bad och restauranger / Shopping..
Här kommer ett par bilder på bebisarna i huset.. Nu är dom snart 4 dagar gamla och äter och växer så det knakar.. Så fina båda två!!
Holly (Dreampaws Happy Holly) med mamma Teuqila..
Pop (Dreampaws Pop Mode) underbar liten varelse..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Andersson:

ÅÅ vad avis jag blir!! Bästa tiden på året att åka bort för att ladda batterierna :) Grattis till 2 underbara små valpar. Ska bli spännande att föla er här på bloggen. Lycka till.

Kommentera inlägget här :