Valparna 2 veckor!

publicerat i Foto/Bild;
Nu är Teuqila och Gangs valpar 2 veckor gamla och har precis öppnat ögonen. Dom är så fina och den ljusa tiken har nog lurat mig för nu blir jag mer och mer säker på att hon blir Långhårig.. Här kommer några bilder från idag.

Först Dreampaws Pop Mode "Pop" som garanterat blir Korthårig :P


Sedan Dreampaws Happy Holly "Holly" och hon blir nog Långhårig :)




Igår var jag och Sofia ute i svampskogen och fick med oss nästan en hel ica kasse var med trattisar.. Så mysigt, det var strålande sol och vindstilla. Underbart! Jag som trodde det var försent att plocka svamp nu, men icke sa nicke..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Andersson:

Ååå båda är bedårande😊 Pop Mode tror jag kommer göra succe' i utställningsringen❤

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Hihi tack söta du!!<3 Jag hoppas dom ska utvecklas fint dom är så små ännu :)

Kommentera inlägget här :