Finaste låten..

publicerat i Foto/Bild;
Gillar den här låten jättemycket. Den är så fin och jag kan höra den om och om igen.


Idag har jag jobbat en del hemmifrån och jag har känt mig helt orkeslös, jobbigt när man har sådana dagar ibland. Men en rolig sak är att jag har beställt mig 2 par Primeboots från vår leverantör av hunter kids, det fick bli originalet i hög och mellan hög modell. Dom är så snygga och jag har suktat efter dessa i ett par år nu och äntligen ska dom bli mina :)

Primeboots Engineer high utan dragkedja..

Och Primeboots Engineer mid i brunt.. Så snygga så snygga..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ebba:

Förstår att det var ett par år sedan du köpte dina primeboots, men du vet möjligen inte vart man kan hitta höga primeboots utan dragkedja?

Kram!
(Svara gärna min mejl, tack!)

Kommentera inlägget här :