Glad Påsk!

publicerat i Foto/Bild;

Hoppas ni får en underbar påsk helg med massa gott godis!!
Jag köpte ett par ljuslyktor igår på Kaktus och lite fina tulpaner, blev superfint hemma. Påskris med fjädrar har jag på utsidan. Lyckades även shoppa det största påskägget som fanns i godisaffären eller egentligen inte fanns (eftersom personalen fick tömma skyltägget åt mig) haha. Det ska Melle få när jag åker ner till ovansjö nästa vecka. Längtar efter gubben. Han åkte tåg ner med Nisse igår så jag och Johan är ensamma hemma, eller egentligen så är vi knappt hemma eftersom båda jobbar hela helgen. Blir ganska långa pass så här över påsken.
Nu ska jag njut av att bara vara själv, blande det bästa som finns :) när man inte är det så ofta. Ska se en film och tjuväta lite på påskgodiset som ska fylla ägget.. Som tur är får han lite annat än bara godis också.

Kommentera inlägget här :