En sväng till Bergen..

publicerat i Shopping;
Befinner mig i skrivande stund på ett hotellrum i Bergen Norge.. Har varit här sedan i går vid lunch då jag flög ner från Trondheim med Teuqila för att para henne med snygga Misty Meadows O Sole Mio. Parningen igår gick väldigt smidigt så jag hade hela eftermiddagen till att kolla in stan. Otroligt mysig och vacker stad. Hit åker jag gärna igen. Nu väntar jag på att Lene ska komma med Corona så vi kan para en andra gång innan det bär av till flygplatsen och hem igen.
Jag har nog världens bästa mamma som åkte nästan 40 mil x 2 för att hämta hem Luna som också varit på parning igår.. Det blir om allt går som det ska två kullar som kommer födas nästan samtidig.. Mycket på g nu!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Jag önskar dig ett dunder grattis för parningen med O Sole Mio. All lycka!

Svar: Stort tack snälla du!! <3<3
Helene

Kommentera inlägget här :