Ny design!

publicerat i
Som ni ser så har jag bytt design på bloggen :) Tyckte det var på tiden med lite förändring..
Jag har haft lite bloggtorka eller vad man ska kalla det senaste tiden, och antar att det beror på semester och sommar och att jag gjort annat än att sitta vid datorn..
Nu ikväll efter jobbet stack jag och Melle ut i skogen och plockade lite hjortron och kantareller, det är hög tid för de gula kantarellerna nu så jag ska försöka komma iväg någon dag i veckan om jag blir ledig på en lite längre tur dit inte alla andra går. Men då får man gå en bit så det är mer ett dagsprojekt.
Nu är både Teuqila och Luna parade och i slutet av oktober väntas två kullar nästan samtidigt! Hoppas allt går vägen så det blir fina små valpisar sen ^^
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Så fin bloggen blivit! Håller båda tummarna, för dessa grymma kombinationer. :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack Sara, så gullig du är!! :)

Kommentera inlägget här :