Gott nytt 2012!

publicerat i Foto/Bild;

Hoppas ni alla har haft en skön nyårshelg. Själv har vi haft det underbart. I torsdags eftermiddag åkte jag och Nisse ner till Mamma och pappa i Ovansjö för att fira nyår här. Johan har stannat kvar hemma och jobbat, då det är årets bästa helg för deras del. Melle åkte ner med mamma efter jul så han har varit här ett par dagar längre. Stackarn fick feber i förrgår och dessutom har han blött näsblod några gånger nu på en vecka. Idag är han feberfri än så länge, men jag ska nog åka in med honom i morgon och kolla då jag är så orolig av mig.. Gillar inte att han blöder näsblod så ofta..
Nyårskvällen firade vi hemma med massa god mat och dryck. Mamma och pappa har vänner från Göteborg på besök så vi har haft jättetrevligt :) Vid tolv gick vi ner till stranden och tände ljuslyktor som flög upp i himlen, mycket bättre alternativ än raketer när man har hundar.. Pappa hade tänt facklor och eldkorgar hela vägen ner till forsen från huset. Såå vackert!.
I Torsdags flyttade lilla Armani till sin nya familj. Hans nya matte och husse är helt underbara båda två och jag vet att han kommer få det bästa hem han någonsin kunnat få!!.




Korten blev lite suddiga som ni ser.. Jag hade behövt ett stativ för att få till bättre bilder i mörkret :)..
Här kommer lite mer bilder på hundar och ungar..

Melody och Gang har varit ifrån varandra i nästan 8 veckor eftersom Melody bott hos Helena under tiden jag haft Menta och hennes valpar. Så det blev ett kärt återseende eftersom Gang och Melody är dom allra bästa kompisarna <3<3..

Melle med Holly och Honey!

Taget med min favvo app Cross process, där ser man inga ringar under ögon och annat onödigt.. haha..

Dreampaws Happy Holly, Min lilla Holly Polly 12 veckor!





Och så världens sötaste lilla björn.. Dreampaws Honeybun "Honey" 8 veckor!
Öronen på väg upp hihi..




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnéa:

Åh jösses, vilken liten sockertopp Honey är! Underbart vacker färg och teckning!

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack så gullig du är :)

Kommentera inlägget här :