Liten semesterhälsning!

publicerat i Foto/Bild;
Vi befinner oss för tillfället i paradiset, eller rättare sagt Thailand.. Har det hur härligt som helst och längtar inte hem för fem öre, förutom till vovvarn och närmsta släkten då såklart.
Här kommer en liten bild på mig och Melle från hotellets balkong idag, i morgon åker vi kanske ut med longtailboat till en av öarna utanför phukets södra kust. Räknade ut för några dagar sedan att det är nionde gången jag är i Thailand nu, haha. Om jag kunde så hade jag bott här minst tre månader per år. Vem vet det kanske blir verklighet någon gång.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pan:

Lite tveksamt till att du skulle varit i thailand hela 9ggr gumman;)Eftersom du åkte dit första gången med oss när vi var 19-20ngt och du är ju 32 år nu så tror nog inte att du gör en thailand resa 9 ggr på 12 år eftersom det skulle blivit varje 1gång /1,5 år;) Har du verkligen räknat rätt? I såfall skulle det betyda att du gör resan dit oftare än oss och det vet vi ju att du inte gör babe;) Puss och njut av semestern

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Lilla gumman, jag hade varit i Thailand 2 gånger innan jag åkte dit mer er.. haha du är för söt. Första gången va jag 14 eller 15. Pöss på dig..

Kommentera inlägget här :