Snart flyttar Honey..

publicerat i Foto/Bild;
På torsdag flyttar då den sista valpen till sitt nya hem. Lilla Honey ska bli värmlänning och kommer till en helt fantastisk familj med både andra chihuahuaor och barn. Idag var vi hos veterinären för besiktning, chippning och vaccination. Hon fick inga som helst anmärkningar och veterinären blev nog lite småkär i henne också tror jag minsann..
Holly fick också följa med för att få sin andra vaccinations spruta och hon tyckte det va jätteläskigt och ville inte alls stå på bordet och få spruta.. Vet inte om hon minns sist hon var där, men då va hon inte det minsta rädd.. Men antar att det är åldern. Nu får hon följa med så mycket som möjligt till jobbet och överallt så hon inte blir en mespropp, för det går ju inte för sig..
Här kommer ett par bilder på fina Honey, hon är jätteduktig på att stå fint på bordet. Gillar hennes utveckling vädligt mycket, nu är det bara öronen som ska upp hihi, men mamma hennes va också lite sen med dom..


I morgon ska Teuqila och Melody få prova ett täcke i ull som en av mina valpköpare sytt som jag beställt. Hon är jätteduktig och gör så fina täcken och tröjor till främst sin egen lilla sötnos Melvin, men kommer även sy på beställning. Ska visa upp det här när det är klart!.
På torsdag åker vi till Thailand och blir borta i 2 veckor.. Det ska bli så galet skönt att komma iväg och jag ser framför mig hur jag ligger i solstolen med en paraplydrink och tittar ut över det kristallklara vattnet.. Underbart!!


Kommentera inlägget här :