Filmen är klar..

publicerat i Foto/Bild;

Nu är reklamfilmen för Copperhill klar och det finns två versioner. Den ena kommer gå på tv4 näst nästa vecka så den får jag inte visa än, men sen är det en till version som ligger uppe på copperhills hemsida: www.copperhill.se man klickar bara på filmen på startsidan.
Jag kunde inte hålla mig för skratt när jag fick se den första gången haha.. Kändes konstigt och samtidigt väldigt roligt att se sig själv sådär på film.
Vi är redan bokade för plåtning igen och även denna gång för copperhill, ska bli superkul. Den här gången blir det ingen film utan bara fotografering.

Snart är v9 = stockholmarnas sportlov = Kaos, slut.. Det känns ganska skönt även om det alltid är väldigt roligt att jobba då och man dessutom säljer rejält mycket mer än alla andras sportlov så längtar man liksom till lugnet..

Vi har varit på Ringträning varje onsdag nu i 4 veckor och i onsdags fick lilla Brooke följa med också. Hon va jätteduktig och trippade på så fint. Bordet va heller inga problem, hon stod och viftade på svansen till domaren, jättekul. Holly har också gjort framsteg och är så duktig :) Ska bli jättespännande att få se hur det går nästa helg då vi åker på inoff för första gången.

Här kommer en liten film på lillfisen alias Holly



Och en ståbild från förra veckan..


Brooke växer och börjar sakta men säkert lägga på sig lite hull, mest om magen  :P , men förhoppningsvis så småningom också på resten av kroppen.. hihi sötnosen..



Jag har även bestämt att jag ska ta en kull på Teuqila till hösten och är överlycklig att jag fått chansen att låna en alldeles speciell hane. Ingen mindre än:

EURJW-11, NW-11,NJW-11,FINW-11,FINJW-11,HEJW-11 Misty Meadows O sole Mio "Corona"
Han är bara 14 mån och har redan lyckarts få alla dessa titlar..
e:CH Leander Stormbreaker with Ballybrooke
u: Misty Meadow's Danubio Blue
Corona är hel bror med Multi CH, Multi W Misty Meadow's Orlando Furioso som lämnat otroligt många fantastiskt fina avkommor.
Han bor och ägs av Lene på kennel Chidelias i Bergen i Norge. Den här kullen kommer bli väldigt speciell för mig och jag längtar så tills det blir dax!!

Här kommer ett par bilder på snygga Corona..




Nu blir det mys med Melle i tv soffan, men snart ska han få hoppa i säng då det blir slalomtävling tidigt i morgon bitti. Sen har han sportlov i en vecka. Själv ska jag jobba hela sportlovet.. :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirjam:

Guuud vilken härlig reklamfilm! Du är helt enkelt supersnygg (som väntat)!!



Lova att försöka lägga upp den andra filmen med om det går, vill gärna se den med!

Ha det så bra! Många kramar!

Kommentera inlägget här :