Lyckad utställnings helg!

publicerat i Foto/Bild;
I helgen var vi på inofficiell utställning för valparna i Östersund på lördagen och sedan i Rättvik på söndagen. Jag och Melwin åkte ihop med Linda och hennes dotter Maja som bor i Brunflo utanför östersund. Vi hade jätteroligt och kom hem med fantastiska resultat.
Holly blev BIR valp båda dagarna. På lördagen blev hon dessutom BIG 2 och på söndagen BIG 4. Allt detta i konkurrens med flera andra fina valpar. Fia blev BIR valp på söndagen också och då dömde dessutom en "riktig" rasdomare, ingen mindre än Hans Almgren. Denna domare tycker jag är så himla bra, han är grym med hundarna och tar gärna fram vackra chihuahuaor som gillar att visa sig i ringen. Helt i mitt tycke och smak :).
Melwin tävlade med Gang i barn med hund och vann båda dagarna! Detta i en grupp om 9-13 barn :) Han är så duktig min kille och tycker dessutom handling är jätteroligt.
Här kommer lite blandat från helgen.
Vissa av dessa foton är tagna av Linda Kilheim. Tack Linda för jättefina bilder <3








Avslutar med en middagsbild från igår.. Ordning och reda här serni :) I alla fall dom första 5 sekundrarna..


Idag har jag varit på Copperhill igen och blivit fotad. Haft en intensiv men väldigt lyckad och rolig dag :) Ska bli jätteskoj att få se resultatet sen.

I morgon och på torsdag blir det jobb jobb jobb.. Sen bär det äntligen av till Malmö och Ströby i Danmark för ännu en utställningshelg och denna gång ska Luna, Gang och Teuqila tävla. Holly ska gå på söndagen i valpklass :).

Kommentera inlägget här :