Slutspurten..

publicerat i Foto/Bild;
Nu är det bara några veckor kvar på årets vintersäsong och vädret i Åre är för tillfället under all kritik.. Dom som bott här länge säger att dom aldrig varit med om något liknande men jag har slutat att förvånas över vädret här för länge sedan. Mer ostadigt ställe vädermässigt vet jag inte om jag varit på.
Det har regnat och blåst rejält konstant i nästan 3 veckor nu.. Usch och fy säger jag bara. Måtte det nu bli en varm och fin sommar efter det här.
Inte är det bra för oss företagare i byn heller med detta oväder. Turisterna väljer att stanna hemma istället för att komma hit.
Jag får blogga vidare en annan dag för nu är jag alldeles för trött och grinig för att fortsätta och klockan är dessutom alldeles för mycket. Jobbar i morgon också sen ska jag vara ledig i 5 dagar och mammsen kommer dessutom hit :) Det blir roligt! Sov sött alla glada!
Lägger upp en mysig sommarbild så jag kan längta lite extra!!

Kommentera inlägget här :