Piteå tur och retur..

publicerat i Foto/Bild;
I helgen åkte jag, Linda, Ylva och Lene till Piteå för utställning i söndags. Vi hade en supermysig resa, men tyvärr lite otur med vädret. kallt och regnigt, men det gjorde inte så mycket eftersom vi fick premiär använda mitt nya fina utställningstält som jag fick i julklapp av finaste Maria på lilldivans :). Det var hur smidigt som helst att sätta upp och fälla ihop. Är så tacksam och glad för det som dessutom kommer användas hur mycket som helst i sommar.
Holly blev förresten BIR valp igen. Så himlans skoj! Hon är så duktig i ringen och tycker det är jätteskoj hela tiden förutom när dommaren ska känna på henne på bordet.. Det är fortfarande ganska läskigt, men vi tränar för fullt på detta. Luna vann klassen och Gang kom tvåa i klassen. Kul men man hade ju hoppats på lite bättre resultat på dom äldre.. Men men det är som det är.

Idag har nog varit den varmaste dagen i år, så himlans skönt!! Nu känns det som sommaren är på g eller åtminstonde våren häruppe :) Ska vara ledig i morgon sen blir det jobb några dagar.
Här kommer några bilder från helgens utställning..
Först har vi Gang..
Foto Linda Kilheim





Sen har vi Holly som dessutom blev utplockad bland dom 6 sista valparna i BIS finalen med säkert 20 andra valpar i olika raser.. Duktiga tjejen.






Har förresten köpt världens finaste klänning idag på Kaktus.. En Rodebjer, ganska enkel men så fin! Den är väldigt speciell i ryggen där det är ett öppet spets mönster.. Jag har trånat efter den ett tag, men nu äntligen fick den bli min. Supersnygg att ha i sommar med ett par snygga sandaletter :)


Och jag vet att jag inte ser riktigt klok ut i håret.. Haha dels är det världens utväxt sedan är det som två toner också.. Men ska snart bli fixad och denna gång tror jag vi satsar på en ny färg :)


Kommentera inlägget här :