Skön kväll..

publicerat i Foto/Bild;
Vi har grillat, druckit rosé och badat badtunna :)) Härlig lördags kväll med andra ord!.
Har dessutom haft en riktigt bra dag på jobbet vilket känns väldigt skönt.
Igår åkte jag och Linda till Sundsvall för ögonlysning och patella koll. Jag hade med mig Teuqila, Fia och Luna och alla tre hade ögon helt utan anmärkning Fia va dessutom patella fri precis som Teuqila och Luna är, fast dom är kollade tidigare. Teuqila är även ögonlyst en gång tidigare, men eftersom hon snart är 5 år och ska ha en kull till hösten så ville jag kolla henne igen då det rekommenderas att man ögonlyser sina lite äldre hundar också då PRA som är en ärftlig ögonsjukdom oftast börjar från 3 år och uppåt.
Det kändes riktigt skönt och med lättnad kunde jag konstatera att jag var några tusen fattigare.. haha det är ingen billig hobby det här kan jag erkänna..

Kommentera inlägget här :