Holly 1år!

publicerat i
Idag fyller min femte kull 1år :) Holly har firat dagen med att få åka till veterinären och göra patella undersökning.. Hon tyckte det va mndre skoj medans matte blev väldigt glad med resultatet 0/0 och när veterinären som kan vara den mest noggranna i hela Jämtland när det gäller knäledsundersökningar påpekade hur fasta och fina hennes knän var. Härligt!!
Ögonlysning tar vi om ett par månader i sundsvall när vi åker med Brooke som då också fyllt 1år och ska ögonlysas och patella kollas. Finns ingen veterinär som ögonlyser i hela Jämtland utan man ska behöva sitta och åka 30 mil för att få det fixat. Helt galet.
Nu ikväll har jag tonat håret med en jättefin färg som Linda har fixat till mig, ungefär den färgen jag hade i våras lite honungs koppar variant.. Kände mig helnöjd då jag tyckte mig fått till en jämn och fin ton.
I morgon blir det till att fixa naglarna med nytt uv lack jag beställt från CND och Shellack. Det blir en fransk variant med silver istället för vitt och lite glitter ovanpå. Återkommer med resultat om det blir som jag hoppas ;). Sen åker jag och melwin till mamma och pappa över helgen och så blir det utställning i Sundsvall både lördag och söndag. Längtar!!
 
Nedan nytagen bild på Holly från idag.
Dessa två under har Linda tagit i hennes foto studio också idag :)
Ett foto på mig och håret nu efter toningen, man ser inte jättebra. Färgen är finare i verkligheten ^^
 
Jag vägde Teuqila igår och hon har gått upp hela 1kg och då är det 11 dagar kvar till valpning.. Hjälp!!
Luna har gått upp 600g och har 9 dagar kvar.. :)
Hoppas allt ska gå bra sedan när det är dax..
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marlene:

Håret ser tjusigt ut som alltid! Grattis än en gång till nollorna <3 och jäklar vad hon gått upp tequila! Måste ju vara en fem stycken säkert. Håller tummarna att båda valpningarna går bra nu! Och tycker du ska lägga upp lite mysiga dräktighetsmagar. ;) <3 kram

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack söta du!! <3<3 Kan säga att jag är avundsjuk på ditt vackra hår, du är alltid så fin när vi ses :)
Ja, alltså hon är jättestor så hoppas det är rejäla och livsdugliga valpar därinne nu när det verkar vara så många.. Börjar bli lite nervös, men vi får hoppas det går bra <3<3 Ska lägga upp lite magbilder nästa vecka på båda två, I promise..
//Kramis

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Ska bli så spännande och se vad det blir efter Corona. Jag önskar dig all lycka nu inför valpningen

Kommentera inlägget här :