Instagram

publicerat i
Nu har jag också äntligen lite sent, men bättre sent än aldrig fattad hur kul det är med instagram :)
Här kommer ett par bilder, man behöver inte lägga upp dom så dom syns på facebok om man inte vill utan kan ha dom bara synliga för dom vänner som följer en och sen är det jättekul att gå in och kika på dom vänner man följer och deras bilder också..
Teuqila är på dag 57 idag så hoppas hon håller ut några dagar till med sin stora stora mage. Hon är ännu större i verkligheten än vad det ser ut på bilden.. Jag är glad också för att hon har ätit så himla bra den sista tiden, mycket bättre än vad hon brukar när hon är dräktig. Hoppas Hoppas nu det ska komma ut friska och fina valpar.
En bild på Holly från igår kväll när hon tränar! Jag har förresten lagt ut lite nya spännande planer på min hemsida och ser mycket fram emot dessa ;) Kika in på www.dreampaws.se vettja!..Hanen som jag pratade om som jag hittat och vill leasa hit hoppas jag få göra lite längre fram kanske till nästa sommar eller höst. Ska prata med uppfödaren till honom nu i Finland i december så får vi se sen men i vilket fall är det inte Jackie Chan jag menar som jag valt till Holly nu :) utan en annan minst lika fin kille <3.
Här kommer en bild på mig från i somras när vi var hos mamma och pappa Ovansjö. En underbar kväll ute i båten.. Det lugnet som infinner sig där kan jag inte hitta någon annan stans <3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

Oj oj jag är så nyfiken på kombinationen med Corona. Jag håller tummar och tår att allt går bra och det menar jag verkligen.

2:a kommentar, skriven , av Karin o Melwin:

Vi håller oxå tummarna för mamma Tequila o hoppas att allt går jättebra!!! Puss puss till er!

3:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack söta ni!! Nu är det inte långt kvar... Så spännande <3

Kommentera inlägget här :