Nu är dom här!

publicerat i
I går fick Teuqila sina valpar. Fyra stycken små godingar blev det. En tik och tre hanar. Alla är creme och väldigt lika varandra. Så lika så jag ibland måste lyfta dom för att se vem som är vem.
En av hanarna har varit lite svag, men efter att jag stödmatat honom hela natten klarar han nu själv att dia, men jag är där varje timme och kollar till så han får i sig tillräckligt.
Vikter på mellan 92-125g 
Ska fota lite till veckan och lägga ut, men här kommer ett par bilder i alla fall..
Största hanen <3 Han ska få heta Elwood och i stamtavlan Dreampaws What's Up I'm Elwood

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin bergfors:

Äntligen!!! Som jag har väntat grattis grattis på er!!!

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Ett dunder grattis <3 jag är så glad att allt har gått bra

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Grattis till de söta valparna!

4:e kommentar, skriven , av Helene:

Tack snälla ni för grattis hälsningar!! :) Mamma och valpar mår bara fint!!

Kommentera inlägget här :