3 Dagars utställning i Högbo..

publicerat i
Kom hem igår efter en mini resa och tre dagars utställning i Högbo sandviken. Jag och Linda åkte hennes husbil ner och bodde hos en kompis till henne som nyss flyttat till sandviken.
Vi hade en supermysig helg som dessutom blev väldigt lyckad också!. I fredags blev Holly BIR med CERT (bäst i rasen)!! För er som inte har riktigt koll kan man jämföra det med att hon kammade hem allt och vann över alla andra långhårs chihuahuaor.. På lördagen blev Holly 4:e bästa tik och igår så blev hon 2:a bästa tik med CERT. Luna blev 4:e bästa tik med R-CACIB och Poppy som är Hollys kullsyster fick sitt första CERT. Jag är så himla glad över tjejerna som visade sig så fint trotts ihärdigt regnande nästan hela helgen. Lilla Brooke som hade premiär i juniorklass va också jätteduktig och blev tvåa i sin klass med tuff konkurrens. :)
I går när bedömningarna var klara och vi skulle fota hundarna så kom Fransecso Cochetti (domare och uppfödare från Italien) fram och sa att han tyckte Holly var väldigt fin. Han hade dömt korthåren och fick syn på henne när vi skulle ta lite kort. Jag blev så glad och tyckte det var fantastiskt roligt att få höra från en av världens mest framgångsrika uppfödare..
 
I morse när jag vaknade var jag helt slut och tröttare än tröttast. Men sen har det rullat på och nu ikväll fick jag fixat en del i butiken med påfyllning av ytterkläder och annat, så nu är den sprängfylld med massa härliga höst och vinterkläder.  I morgon blir det att fixa med webshopen. Fota redigera och lägga in alla dessa fina kläder..
Hej Hopp och sov så gott!!
Holly med BIR rosett..
Holly med sin kullsyster Poppy.. Jag och Maria hade omedvetet, tro mig.. Lyckats matcha varandra väldigt bra också.. haha ^^

Kommentera inlägget här :