Karate Melwin..

publicerat i
Fick det här superfina fotot idag på Melwin och hans karate grupp. Dom är så duktiga och tycker det är jätteskoj. Än så länge är det träning en dag i veckan och nästan hela gruppen har tagit gult bälte.
Johan har också börjat träna Karate och tycker det är jättekul! Kanske något för mig också? haha..
Och är det inte karate så är det fotboll och det är ju det han brinner för mest vår kille :).
Match en till två gånger i veckan och därimellan träning. Här ett par foton från i söndags..
Har varit och känt på Lunas mage ikväll och den var så tjock och go.. Där är det med all säkerhet valpisar!! Ska bli så mysigt och längtar tills det är dax.
I morgon ska jag få hit en Norsk tik från Kennel Tiny Terrors, hon ska paras med Gang och åker hem på fredag igen.
Blir spännande att se vad det blir, tror på fin fina valpar :)
Här kommer en bild på söta Luna från i helgen, hon är helt galen som frivilligt går i och badar i iskalla Åresjön! ^^

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria :

Så fin bild <3 jag har alltid varit svag för Lunas uttryck och härliga färg :) Vilken hurtig familj ni är :)

2:a kommentar, skriven , av Helene:

Tack söta! Så glad jag blir :) Haha ja, det är nog bara jag som borde bli lite mer hurtig hihi :p

Kommentera inlägget här :