Ny vinterjacka :)

publicerat i
Idag hittade jag en såå fin vinterjacka som jag bara var tvungen att köpa. Skulle in till Hansson för att titta på en tunnare dunjacka som jag tänkt ha nu i höst, men så fick jag syn på den här godingen från Odd Molly. Kunde helt enkelt inte låta bli. Den har världens mjukaste teddylurv i luvan och fram vid kragen och är i kraftig canvas så säkert jätte varm och skön.. Sen fick det bli en matchande mössa i kashmir och angora från Hunky Dory..
Nu är det nästan så jag längtar tills det blir lite kallare och jag får mysa i min nya fina jacka :)
Skorna är från Sorel och dom har jag köpt till mig själv genom butiken, då vi säljer barn sorel så passar vi på att beställa till oss själva också ibland..
Nu är det jobb i morgon igen, efter det lite fotbolls träning med Melwin och på fredag åker vi ner till Eskilstuna för raskonferens och inofficiell utställning till helgen. Ska bli jätteskoj!!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mirjam:

Verkligen superfin jacka!!!!Åh vad roligt!!Fin ny layout på bloggen med:-)
Hoppas allt är bra!
Kramar!

Svar: Tack vännen! Ja allt är bara fint hoppas ni också mår bra <3<3 Kramar <3<3
Helene

Kommentera inlägget här :