Inköpsresa Köpenhamn

publicerat i

Jag och Helena åkte ner till Köpenhamn i torsdags för lite inköp till butiken och kom hem igår. Vi hade jättemysigt. Hittade massa härliga barnkläder till nästa höst, där kollektionerna kändes riktigt kul.
Torsdagen spenderade vi på stan för lite egentid och shopping. Jag lyckades shoppa loss på samsöe & samsöe där jag hittade både vårjacka, mysig angoratröja, leggings och New balance skor till våren. Sen blev det lite annat smått och gott i småbutikerna runt ströget. Något som jag alltid måste köpa när jag är i köpenhamn är minst en jos ur någon av stans josbarer, färskpressade och nyttiga och hur goda som helst. Gillar när det är ingefära och äpple i det brukar jag välja. Sen köper jag alltid cupcakes också det är kanske inte så nyttigt, men väldigt gott.  Efter shopping blev det lång och mysig middag på Sticks N Sushi på 12:e våningen på hotel Tivoli. Riktigt nice.
Fredagen ägnade vi åt inköp från morgon till kväll och sen blev det go middag på umami. Så härligt att både jag och Helena älskar sushi och asiatiskt. Vi äter nästan alltid det när vi är iväg ihop :).

Kommentera inlägget här :