Härlig dag i backen..

publicerat i
Jag hämtade Melwin vid ett i fredags för att åka lite skidor. En helt underbar eftermiddag med strålande sol fick vi, mitt hjärta och jag. ^^
Närheten till detta och den övriga otroligt vackra naturen är bland det bästa med att bo i Åre..
 
Willow blev 11 veckor i fredags och här kommer ett par bilder på henne. Jag är jättenöjd med hennes utveckling så här långt , hon är rejälare i verkligheten än vad det ser ut på bilden. Konstigt kameror ska väl lägga på vikt eller ;) har man ju alltid hört innan.. haha
Igår fick vi träffa Elwood också då vi åkte till Östersund för att gå på bio med Linda och hennes barn. Jag och Melle åkte hem till Sara innan och willow och Elwood busade järnet och hade hur kul som helst. Sen passade Sara henne och Teuqila under tiden vi var på bio. Så himla kul att se hur härligt temperament dom har. Så glada och orädda . Tänk att hela kullen blev sådär.. Det är jag väldigt nöjd över faktiskt..
Elwood till vänster och willow till höger.
Nu i veckan blir det en hel del jobb och på lördag fyller världens bästa Nisse 85år. Då blir det överasknings firande för honom!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :